lördag 29 januari 2011

Katten Nikit på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Nikita på Södertälje Katthem.


 Idag har blogghjälpen varit på besök i nåt som heter Örebro. Där fanns massor med katter. Men det fanns också många av mina bloggkompisars mattar och hussar där. På första bilden ser ni ryggen på Klosterkatterna gammelmatte, sen Chicko, Tarzan, Mimmi och Sessans matte, till höger om henne en mig väldigt närstående person, sen Wikkis Stora Matte och sedan Wikkis Lilla Matte.

På nästa bild ser ni Klosterkatternas matte och gammelmatte. De visar den fina kameran de fått av Sippo.

Här ser ni Max och Måns husse, som sitter till vänster om den snälla tjejen o svart tröja. Hon försökte lära blogghjälpen att lägga ut film på YouTube. Ha, Ha, Ha, *skrattar så jag ramlar omkull*.






Här är Wikkis Stor Matte med en jättefin bok de har gjort själva.


Det var faktiskt allt för idag. I morgon är det öppet hus, och då berättar jag vad som händer då

10 kommentarer:

  1. Åh så spännande det verkar vara. Husse är jättehängig för att han inte kunde följa med. Hoppas att alla hade det roligt tillsammans.

    SvaraRadera
  2. Det är likadant här, matte tycker det är jättetrist att hon inte kunde vara där. Men vad kul att träffa alla! Vi ser fram emot en spännande rapport imorgon. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Wow, det var ju jättemånga hussar och mattar där från kattbloggarna. Skoj! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Kan det vara mojligt att du far ett alldeles eget hem?? Med fina manniskor och vedspis :o) Adam and I have wished on a star for you tonight. Huggisar from Adam & Zoe

    SvaraRadera
  5. Oj vad spännande att träffa så många mattar och hussar till våra kompisar! Matte tyckte också det var jättetråkigt att det var för långt att åka.
    Hoppas din eventuella husse kommer tillbaka ikväll på öppet hus! Jag såg filmen på dig med myntapåsen hos Sippo - vad söt du är! Bra att du jamade ifrån till din kompis att det var din myntapåse!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Sippo, det var jätteroligt att träffa alla, fast vi saknade förstås representanterna från Jamlunda. Tror vi får ta nästa möte där.

    SvaraRadera
  7. Dui och Deco, vi hoppas att fler kan komma till nästa möte. Fast vi umgås så klart på bloggarna fram till dess.

    SvaraRadera
  8. FIndus, Isak och Rasmus, det var rena kattblogginvasionen i Örebro igår. Jag tror inte de hämtat sig än.

    SvaraRadera
  9. Adam & Zoe, jag vet inte hur det blir med dett eget hem ännu, men jag hoppas ni ösnkar många fler stjärnor för mig. Då får jag nog ett eget hem snart!

    SvaraRadera
  10. Alice, ja det var jättekul att Sippo såg direkt när jag hade lagt ut filmen. Och självklart måste jag jama om för mina kkompisar att det var MIN påse!

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...