söndag 2 januari 2011

Katten Nikita på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Nikita på Södertälje Katthem.

Puh, vilken eftermiddag. Blogghjälpen har försökt filma mig med video! Om ni har sett blogghjälpen nån gång, eller det räcker förresten med att ha hört talas om henne, så förstår ni hur det gick.

Nåjam, hon gjorde så gott hon kunde och om man tittar riktigt noga kanske man kan se att det finns ett fönster i bakgrunden. Men vi ska nog öva oss lite, så att det går bättre nästa gång. Hoppas det går att så nåt, i alla fall.

Det här med att vara filmstjärna är jobbigt. Fast ganska kul!

10 kommentarer:

  1. Det viktigaste är ju med! -DU! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Nämen en liten filmsnutt! Måste jama att du såg väldans stilig ut, trots att den bara var ett par sekunder. Tindra hälsar att du ska ta extra betalt för ditt jobb som filmstjärna.

    SvaraRadera
  3. Oj vilken jamartjusig filmstjärna! Du måste se till att du får bra betalt, gärna i godis. *slick om nosen*

    SvaraRadera
  4. Jamars vilken stilig filmstjärna du har blivit Nikita, tassen upp.
    Det där måste du ta bra betalt för.
    Du och blogghjälpen fär göra fler filmer.

    Tassen till er på katthemmet och speciellt till dig, Nikita
    För vi håller fortfarande tassen, att du ska få eget hem sanrt!
    Det är dax för dig nu kompis!

    Mimmi
    Chicko
    Tarzan
    Sessan

    SvaraRadera
  5. Vad skoj med en filmsnutt! Vi vill jättegärna se dig i flera klipp framöver, för det syns ju lång väg att du har talang som filmstjärna. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  6. Dui och Deco, vad snälla ni är som säger att ni tycker jag är viktigast! Hoppas det kommer nån som kan ta hand om mig som också tycker jag är viktigast i världen.

    SvaraRadera
  7. Sippo, hälsa Tindra och tacka för tipset. SKa genast ta upp arvodesfrågan med blogghjälpen.

    SvaraRadera
  8. Alice, tycker du verkligen att jag är jamartjusig *kråmar sig*?

    SvaraRadera
  9. Mimmi
    Chicko
    Tarzan
    Sessan, vi ska snart göra fler filmer. Håll ögonen öppna ska du få se!

    SvaraRadera
  10. Findus, Isak och Rasmus, syns det verkligen att jag har talang? Jag kanske ska bli filmstjärna?

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...