måndag 13 juli 2009

Katten Musse fortsätter söka hem


Hej, det är Musse på Södertälje Katthem igen.

Nu har blogghjälpen kommit tillbaka från sin lilla resa och hon har varit här på morgonen och hälsat på mig bland annat. Sen var hon i karantän och jobbade också, men dit får inte jag gå, så då fick hon jobba ensam.

Helgen var kul för det kom människor hit och tittade på oss katter. Tyvärr fastnade ingen för mig, men har jag bara tålamod så ska det lösa sig säger blogghjälpen. Jag ser ju att det löst sig för många andra katter, så jag tror det kommer att göra det för mig också. Frågan är bara när.

Snart ska PR/Sponsorgruppen som vi har här på katthemmet gå ut på stan för att ge lite information om oss. De behöver tala om att vi finns och att många katter behöver hjälp till ett bra hem. Du kanske kan hjälpa till att ge oss det? I så fall är det bara att komma hit till Morabergsvägen 6D nu på torsdag på öppet hus mellan 17-19 eller på söndag mellan 15-17. Om inte du själv kan ta hand om nån av oss kanske du känner nån som skulle kunna det? Skicka hit dem i så fall.

Musse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...