måndag 7 augusti 2017

Katten Nina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Nina på Södertälje Katthem.

Idag har jag haft väldigt mycket att göra. Dels håller jag på att förbereda öppet hus på torsdag och på söndag, dels håller jag på att förbereda vårt jättestora Öppet Hus lördagen den 26:e augusti också! Då ska det inte bara vara som vanligt utan vi ska ha lotteri och alldeles extra gott fikabröd och kanske hittar jag på nån överraskning också!

Jama om att man har fullt upp som bloggkatt!

6 kommentarer:

  1. Jag förstår inte hur du hinner med allt? Du måste komma ihåg att vila dig också. Och äta godis de få gånger det bjuds på sådant.��
    Den 26:e blir det spännande med lotterier och kanske en överraskning då.
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, nä det är inte så lätt ska du veta. Men jag kämpar på!

      Radera
  2. Va bra att det snart blir jamarstort öppet hus och loppis!! Så dumt att vi inte får följa med, men denna gång ska vi tvinga matte att ta med fikabröd hem till oss!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, ja det är bra att ni sätter lite press på matte. Det behöver dom!

      Radera
  3. Du har verkligen tassarna fulla med allt du måste fixa.
    Sen att behöva läsa kakrecept ovanpå allt det är krävande.
    Idag fick jag själv jama till matte att hon ska göra annanaspaj när vi får besök på söndag.
    Själv visste hon inte alls vad hon skulle hitta på och husse bryr sig inte om vad det blir så det är ju upp till mig.
    Så jag vet vad du går igenom.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, det tar mycket tid med kakrecepten. Sen måste jag ju jama om hur det ska göra kakorna också! Pust!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...