söndag 5 april 2009

Du kommer väl till Södertälje Katthem idag 15-17?



Hej, Skipper här igen från Södertälje Katthem.

  • Idag är det Öppet Hus på katthemmet 15-17 igen. Jag och Smulan kommer att vara där. Vi håller tassarna för att du, som vill och kan ta hand om oss, också är där då.

När man tidigare haft ett bra hem är det svårt att behöva bo på katthemmet, även om alla är snälla här. Det kan ju aldrig bli samma sak som att ha ett eget hem, med egna människor.

Min dotter Smulan och jag hoppas det kommer många besökare till katthemmet idag, och särskilt vill vi att DU som kan och vill ge oss ett hem kommer. Tänk om vi fick fira påsk ihop.

Vi ses på Morabergsvägen 6D, telefon 550 32 000, www.sodertaljekatthem.se.

Skipper

P S Smulan hälsar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...