måndag 20 april 2009

Kampen fortsätter för katten Pärlan






Hej, det är Pärlan på Södertälje Katthem.



Igår var det öppet hus, men det verkar som om de flesta har annat att göra än att komma och besöka mig. Väldigt konstigt tycker jag.

Men blogghjälpen har sagt att det kommer att lösa sig för mig så småningom. Vi ska kämpa vidare. När jag får så mycket hjälp som jag får känns det mycket lättare att vänta på ett eget hem.

Fast det är klart, när jag ser solen och ljuset ute så längtar jag ännu mer till ett eget hem.

På torsdag har du nästa chans att komma och hälsa på mig på Morabergsvägen 6D mellan 17-19.
Det vore jättekul om du kom då.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...