måndag 13 april 2009

Kampen för ett eget hem fortsätter för katten Pärlan


Hej, det är Pärlan på Södertälje Katthem igen.
Igår hade vi öppet hus här på katthemmet. Jag vet inte vad människor sysslar med på påsken, men på katthemmet var de inte. Jag är fortfarande kvar här. Jag vill ju ha ett eget hem så fort som möjligt.
Fast en sak är ju bra, för då har ju just DU möjlighet att bli min matte/husse. Jag tycker att alla snälla människor skulle ha minst en katt. Tänk om det vore lag på det? Då skulle inte så många katter behöva hamna på katthem eller bli hemlösa.
Nästa öppet hus är på torsdag mellan 17-19. Kom då till Morabergsvägen 6D och träffa mig.
Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...