måndag 27 april 2009



Hej igen, det är Pärlan på Södertälje Katthem.

Nu har jag pustat ut efter helgens aktiviteter. Först allt jobb jag hade med Luna-dagen, sen öppet hus igår. Idag får jag allt ta en vilodag.

Luna-dagen gick bra. De snälla människorna som ställde upp för katthemmet har informerat folk i Södertälje om att vi finns och vad som görs för att vi katter ska få det bra. Många vet inte att man både kan hitta och köpa jättefina katter här. Mig, till exempel.

Nu är nästa projekt LT-dagen som går av stapeln den 17 maj. Det ska bli roligt att förbereda det också. Jag ställer upp. Om jag inte hittar ett hem först förstås. Det hoppas jag ju att jag gör. Kan du ta hand om mig? Vi har nästa öppet hus på torsdag mellan 17-19. Kom då så vi kan träffas.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...