fredag 11 mars 2011

Vi sticker emellan med ett litet tips

Jag fick nedanstående mail bland kommentererna för några dagar sedan. Lovade lägga ut det om nån vill prova:

Hej!



Jag hittade ingen mail så det fick bli en kattentar :)


Jag har snickrat ihop en liten kattwidget som ett hobbyprojekt så man kan lägga upp på sin blogg och så blir det en ny kattbild varje dag. Just nu fungerar den bara på blogg.se, blogger.com och wordpress.org men om det finns intresse kommer jag nog fixa till fler bloggverktyg. Jag har även skrivit ihop en liten guide om hur man lägger in den som man hittar här http://bloggwidgets.com/dagens-katt/


Det kan tex se ut såhär http://bilderpakatter.blogg.se/ eller http://bilder-pa-katter.blogspot.com/


Du kanske vill testa den på din blogg och det vore jättekul om du ville tipsa dina läsare om den :)

Tack på förhand :)


Emil





1 kommentar:

  1. Kul grej!
    Ska nog försöka mig på detta, dock när jag får lite mer tid, ska bege mig till jobbet om en stund.
    Till Kattson vill jag säga:
    Tack för komplimangen på min blogg, det värmer! :)
    Visst är katter fantastiska djur, svårt att inte bli faschinerad av dem! Mina tre betyder så oerhört mycket för mig.
    Kan förstå att du kan ha svårt att få tiden att räcka till, du gör ett fantastiskt arbete på katthemmet. Och med bloggen, alltid lika kul att följa och ännu roligare när kissarna får ett eget hem!! (måste medge att man saknar dem när de flyttat, man har liksom lärt känna dem på något vis! Speciellt Nikita som vi fick följa så länge!) Foto är inte så svårt, du får nog kläm på det snart! De bilder du har här är alltid lika mysiga!
    Mvh Victoria

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...