måndag 8 juni 2009

Katten Musse söker nytt hem


Hej, det är Musse på Södertälje Katthem.
Igår hade vi öppet hus här på katthemmet. Det kom en del besökare, men ingen som tittade särskilt på mig. Blogghjälpen säger att man måste ha tålamod, och är det något jag har så är det tålamod.
Idag ska blogghjälpen intervjuas i radio Favorit (Södertälje 103,9, Stockholm 100,3). Hon ska bl a berätta vad de som jobbar här gör för oss katter. Det tycker jag är bra, så fler får veta att vi finns och att vi behöver hjälp. Intervjun ska sändas på förmiddagen idag. Lyssna på den, tycker jag.
Jag skulle ju berätta lite om mig själv också. Det får jag nog göra i morgon, för annars blir det här för långt. En blogg ska ju inte vara så lång, har jag hört. Vi ses då.
Musse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...