lördag 13 juni 2009

Fina katten Musse fortsätter blogga



Hej, det är Musse på Södertälje Katthem igen.

Idag ska jag bara lata mig. Det har varit en del att göra i veckan. Först måste jag ju se till att få mat, och det har varit lite svårt faktiskt. De som brukar jobba här börjar ta semester och reser bort. Jag förstår inte var det skulle vara roligare att vara än på Södertälje Katthem. Gör ni?

Ibland händer det att nån skirver upp sig på vårt schema att de ska komma, men sedan gör de inte det. Då blir det tokigt. Som tur är finns det oftast de som rycker in med kort varsel, men det är inte så bra att det ska behövas. Det vore mycket bättre om det fanns många människor som ställde upp för oss.

Kan du göra det? Man behöver inte jobba så ofta, men kan man vara här några timmar i veckan så är det toppen. Ring på 550 32 000 eller kom hit på öppet hus i morgon mellan 15-17 eller på torsdag mellan 17-19 så berättar vi mer. Vi har en hemsida också: www.sodertaljekatthem.se-

Vi ses

Musse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...