torsdag 9 april 2009

Pärlan firar Skärtorsdag på Södetälje Katthem


Hej, det är jag, Pärlan igen.
Idag är det Skärtorsdag. Ett konstigt namn tycker jag. Att den är skär spelar ingen roll, men att det är torsdag är viktigt. Då är det öppet hus på här på Södertälje Katthem mellan 17-19 på Morabergsvägen 6D.
Kanske kommer det nån som tycker att jag är den katt de vill ha. Det skulle vara väldigt roligt i så fall. Flera av mina kompisar har fått nya hem och hon som hjälper mig blogga säger att hon inte förstår att jag inte har fått det. Hon tycker jag är hur gullig och charmig som helst.
Det är roligt att höra det. Jag tycker att du, som kan och vill ta hand om mig skulle komma hit så får du själv se. Om du vill komma en annan tid än under öppet hus kanske det går att ordna om man ringer först: 550 32 000.
Vi ses
Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...