fredag 28 oktober 2016

Katten Inka på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Inka på Södertälje Katthem.

 Idag har det varit fullt upp må ni tro! Först har jag det vanliga lördagspysslet att styra med: öppet hus, second hand och fika. Men i morgon räcker inte det. Då har jag också ett Medlemsmöte att förbereda.

Då får alla som betalar medlemsavgift komma till oss kl 13.00 för att få lite information.

Sen, kl 14.00 får ALLA snälla människor komma och besöka oss och Second Handbutiken och fika! JAg kommer så klart att vara på plats och ni kan få prata med mig!

Sen vill vi tacka alla som beställt både våra kalendrar, vårt fina armband och Mystrampsdiplomet. Och givetvis alla som stöder oss på annat sätt. Det betyder mycket för oss att få in pengar så det räcker till alla vettisbesök och annat. Vill ni beställa nåt så kan ni t ex göra det genom att maila till min EGEN mail: bloggkatt@gmail.com! Jag ser till så alla får vad de betalat för och beställt! Det är vår garanti. Vill ni "bara" skänka en slant så är vår pg 38 93 41 - 9 eller swish 12345 25408.

Ses vi i morgon?

8 kommentarer:

  1. Oj, jag blir riktigt matt av allt du hinner med om dagarna.
    Tur att du är där så du kan styra upp allt imorgon.
    Det blir en innehållsrik dag för dig.
    Tur att det är en timme längre på söndag så du kan sova ut.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, jam, den där extra timmen behöver jag allt.

      Radera
  2. Hej Inka! Jag blir lite orolig att du sliter ut dig men du får väl lite hjälp också bara du talar om hur det skall göras? Tror du är den bästa arbetsledare man kan ha.
    Tyvärr bor jag ju över 20 mil bort enkel väg så jag kan tyvärr inte komma imorgon men jag har lovat mig själv att jag skall ta en tur till Södertälje någon dag. Jag vill så gärna se ert fina katthem och träffa dig. Fast helst av allt vill jag ju att du skall få ditt eget för alltid hem. Det är nummer ett för mig!
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nalleman64, jam, ett eget kärleksfullt hem är nummer ett för mig också, men innan jag får det jobbar jag på här. Vore jamarkul om du kom och hälsade på oss, men i så fall får du lova att jama om att du kommer i förväg så blogghjälpen och jag är på plats (eller kanske nästa bloggkatt?).

      Radera
  3. Åh, vad synd det är att jag bor för långt bort för att kunna komma och jama med dig! Det skulle jag verkligen vilja göra. Men du ska veta att jag är full av beundran över allt du åstadkommer där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gustav, det var roligt att höra. Vi katter har ju även telekattisk kommunikation om vi inte kan träffas live, så det känns bra att du finns här i alla fall.

      Radera
  4. Jag glömde ju tacka för mitt jättefina diplom jag fick med posten idag! Värt varenda krona det vill jag lova!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nalleman64, det var roligt att höra att du gillar ditt diplom. Du har ärligen förtjänat det.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...