fredag 17 juli 2015

Katten Rubina på Södertälje Katthem berättar


Hej, det är Rubina på Södertälje Katthem.

Så har blogghjälpen äntligen kommit hem från sin jättelånga semester.  Undrar vad hon gör hela tiden?

Idag kom också en kille från lokalteven i Södertälje. Han intervjuade bland annat Sally. Mig försökte han ta bild på, men eftersom vi inte hade kommit överens om nåt gash så ställde jag inte upp på bild! Nåjam, det ska visst bli repårtash i lokalteven på tisdag. Då kan ni få se min kompis Sally och några andra kompisar. Man ska visst kunna gå på den här länken  och titta.

Nu hoppas jag att snälla fredagsgänget ska ha nåt godis till oss katter också. Vi har jobbat hårt den här veckan!

6 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir lite extra gottis för er idag :)

    Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, det hoppas vi också!

      Radera
  2. Oj vad spinnande det skall bli att titta på Sally och dina kompisar! Du spm säkerhetsansvarig och bloggkatt skall självklart ha gash, bra att du satte ner tassen.
    Hoppas ni fick lite godis, vi har sett till att matte har köpt lite godis och moss till er som ni skall få på måndag när hon kommer och hälsar på.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, åhh vad snällt av er att skicka med matte godis till oss! Vi tycker väldigt mycket om henne här på katthemmet.

      Radera
  3. Du är allt bra snäll du Rubina, som åter IGEN gav blogghjälpen ledigt, hon hade ju en jääätte låååång ledighet(hihi) för inte allt för länge sedan!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, visst hade hon! Hon jobbar ju nästan aldrig.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...