fredag 26 september 2014

Katten Pauline på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Pauline på Södertälje Katthem.

Idag kan ni se hur tacksam jag är för det lilla. Jag slickar mig om munnen även för en pytteliten godisbit.

Annars är det mycket att göra nu för en bloggkatt.  Jag måste ju ordna med allt inför öppet hus och loppis på söndag. Sen är det ju så att vår fina kalender kommer börja premiärsäljas just på söndag. Jag har ordnat så att det finns ett gäng kalendrar klara då.

Den som inte har möjlighet att komma till katthemmet och köpa sin kalender kan sätta in 100 kronor + 25 kronor i porto på vårt plusgirokonto nr 38 93 41 - 9 och skriva namn och adress TYDLIGT och även ange att det gäller kalender. Annars är risken stor att pengarna tolkas som gåva.

Hoppas vi ses på söndag mellan 15-17.

6 kommentarer:

  1. Vad söt du är på bilden! Då ska det beställas kalendrar, jättebra julklapp tycker vi! Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Hej Pauline !
    Är den där Blogghjälpen fortfarande lika snål med gottiset ?!
    Hoppas ni får sålt riktigt många kalendrar på söndag :)
    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  3. Hej Sötnos!
    Tack för uppgifterna om hur man kan köpa kalendern! Vi ska berätta för husse hur han ska göra, så vi också får en :)
    Lycka till med loppis och kalenderförsäljningen!

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Jag tycker ni borde göra fler vykort med söta katter på. Bilden på dig skulle bli jamarbra.

    SvaraRadera
  5. Vad bra att kalendern kommer, det vill jag ha en! Hoppas många andra också vill det, och att det kommer många bra människor på öppet hus!

    SvaraRadera
  6. Då skall vi jama till matte att hon skall beställa kalender.
    Vi håller tassarna för att det kommer mycket folk på söndag och att du får lite mer godis i helgen
    *nosbuffar*

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...