lördag 28 juni 2014

Katten Bobo på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Bobo på Södertälje Katthem.

Puh. Jag är alldeles slut efter dagens loppis!

Eftersom allt fungerade perfekt är det ingen som förstår vilket enormt arbete som ligger bakom. Jag har jobbat stenhårt för att greja med loppis, kaffeservering + bröd, grillkorv, lotteri och allt annat.

Nu i eftertass är jag jamarglad att jag jobbade så hårt. Det blev ett jamarbra resultat av dagen. Jam vill passa på att tacka alla andra som ställde upp!

Det hände fler saker idag också, men det jamar jag om i morgon.

9 kommentarer:

  1. Klart att det gick bra med Loppisen när du tog tass om allt :)
    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Låter jamans spinnande att läsa vad som hände mer på loppisen, mjuasan

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, T, S, ja det kanske är spännande!

      Radera
  3. Klart vi vet vilket hårt jobb du har lagt ner för att få allt att gå smidigt på loppisen, vad kul att allt gick bra men vi hade inte räknat med annat när du höll i det.
    Vad spinnande att det har hänt fler saker, vi ser med spinning fram emot en rapport.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, man blir lite trött när man måste jobba så hårt - men det var det värt.

      Radera
  4. Men, någon måste väl inse att det till största delen är DU som ligger bakom den lyckade loppisdagen - du måste ju få ett erkännande och någon kompensation, gottis? Fast din lilla mage kanske inte tål gottisar just nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, nja, det har inte blivit mycket till kompensation ännu i alla fall!

      Radera
  5. Härligt att loppisen gick bra! Gissar att det kanske är något trevligt på g..Nosbuffar

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...