torsdag 21 juni 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Nu har det varit öppet hus igen. Det verkar som om alla ska åka bort en sån här dag. Det tycker jag är jamardumt.

Blogghjälpen och jag lekte i alla fall en stund. Det var kul. Jag fick inget godis idag heller. Men hon ska komma hit på söndag igen, och då ska jag få midsommargodis har hon lovat. Undrar vad det blir!

Nu ska jag fundera vidare på vissa saker som jag börjat fundera på. Vi hörs i morgon.

14 kommentarer:

  1. Ha en trevlig midsommar med kompisarna!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Midsommargodis låter spännande. Du berättar väl vad du fick, va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, absolut! Det tillhör ju midsommartraditionen att berätta sånt.

      Radera
  3. Helt rätt! Vissa saker måste man få fundera litet extra på!

    SvaraRadera
  4. Vi önskar er alla en jamartrevlig midsommar och hoppas du får massor av gott gottis på söndag!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, det hoppas jag ni också får!

      Radera
  5. Vi önskar oxå dig och alla katter på katthemmet en jamars trevlig midsommar.
    Hopps du får mycket gottis på söndag, mjau

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C; T, S, tack för det. Jag ser fram mot godiset på söndag!

      Radera
  6. Synd att du måste vänta på godiset, men som man brukar jama - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :-) Hoppas blogghjälpen har med sig något alldeles extra delikatt på söndag! Ha en fin midsommar, och glöm inte jama om för oss vad du funderar på - låter spinnande... :-)
    Kramar och tassklappar från matte och mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frasse, jag ska givetvis berätta vad jag funderat på. Vänta bara.

      Radera
  7. Midsommargodis ska vi genast diskutera med matte. Kan det vara inlagda mussvansar som Gustav fåt hos sig? *funderar* I vilket fall önskar vi dig en trevlig helg. Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Findus, Isak och Rasmus, det är jätteviktigt att ni tar den diskussionen direkt med matte! Nyinlagda mussesvansar är ju en delikatess som får det att vattnas i munnen,

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...