onsdag 20 juni 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Idag har det inte hänt så mycket. Blogghjälpen var här ett tag mitt på dagen och ska visst komma tillbaka senare ikväll med en kompis som varit hos vettisen.

Hon var inne och lekte en kort, mycket kort, stund med mig. Hon säger att jag behöver röra på  mig. Har ni hört så fräckt?

Nu ska jag förbereda mig för öppet hus i morgon. Kanske är det några som tycker att de ska ha en liten katt så här innan semestern. Jag hoppas i alla fall att det är så.

8 kommentarer:

  1. Du är toppenfin Ninja! Vi håller tassarna för att dina människor kommer nu.nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, tack för berömmet! Jag blir jamarglad när nån säger att jag är fin.

      Radera
  2. Det är skönt också när det inte händer någonting. När allt är som vanligt. Men såklart vore det allra bästa om dina människor kommer i morgon. Annars får du väl hjälpa blogghjälpen litet till, det är inte så dumt det heller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gustav, jag tror nog jag får hjälpa blogghjälpen lite till. Vågar inte släppa henne ännu.

      Radera
  3. Vi håller tassarna hårt att dina människor kommer i morgon.

    Tass tass

    SvaraRadera
  4. Vadå behöver röra på dig? Din päls passar din kropp perfekt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, jama det till blogghjälpen! Hon hajar ingenting.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...