onsdag 13 juni 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Idag är jag sen med bloggen. Det har varit mycket att göra idag och som ni vet är det jag som har huvudansvaret här på katthemmet.

De är ju inte bara katthemmet jag har att sköta.JAg har ju förstått att jag måste börja hjälpa till med fotbollen i landet också. Det går ju inte så bra för Sverige har jag sett och då måste jag nog styra upp det också.

Men nu har jag annat att tänka på. Inte mindre än 2 fester ikväll, först Sippo som fyller 11 år och sedan Wikki som fyller 5. Sånt får man inte missa.

Vi ses snart!

6 kommentarer:

  1. Inte visste jag att du gillade fotboll. *stora ögon* Ser verkligen fram emot båda festerna ikväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, egentligen gillar jag inte fotboll. Jag tycker de är alldeles för stora och hårda, men jag vill ju inte skämmas för vårt landslag heller, så då måste jag ju ställa uppp.

      Radera
  2. Lika bra att du tar tag i fotbollen så det blir lite ordning!!Visst är det härligt med fest och så två med en gång! Jamarskoj! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, ja det verkar ju som om ingen annan gör det. JAg börjar ju bli van att reda ut saker och ting.

      Radera
  3. Här hemma vägrar matte titta på den där bollen, hon kallar det för trams. Visst hade vi skoj igår, vi kom inte hem förrens tidigt i morse helt utkattade. Jamarns vad ömma vi var i tassarna efter all dans.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, blogghjälpen håller med matte, men jag känner ju ett ansvar. Bra att vi bor så nära varandra när det är fest, så vi kan åka tillsammans!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...