Hej, det är Samie på Södertälje Katthem.
Idag har det varit öppet hus igen. JAg har som vanligt tagit tass om alla.
Dessutom håller jag på att planera en MEGALOPPIS nu på lördag, den 17:e maj. Då är alla välkomna till katthemmet mellan 13-16!
Det finns finfina saker att köpa. Och så blir det lotteri och grillad korv också! Och det bästa av allt: ni får träffa oss katter!
En av alla som hjälper oss är jourmatte som gör jamafina kassar som ni kan beställa! Ni tjänar pengar på att inte köpa kassar varje gång ni går till affären och så sparar ni miljön också - samtidigt som ni hjälper oss katter! Kan det bli bättre?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Kattsons One-Liners
Idag säger Fredde: Det är dålig service här hemma. Jag fick vänta flera minuter innan matte öppnade dörren. Ska man behöva finna sig i det?
-
Hej, det är Lilja på Södertälje Katthem. Om ni tittar på dagens bild så kanske ni hajar vad som hänt! Ser ni att jag fick med mig Crunch...
-
Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem. Idag är jag lite besviken. Det är nämligen första gången sedan vi startade bloggen som ingen ha...
-
Hej, det är Lilja på Södertälje Katthem. Idag är jag både ledsen, arg och upprörd. Det är inte så ofta jag blir det, men idag har jag verk...

Oj vad spinnande med megaloppis! Vi kan dessutom vara säkra på att det blir succé när det är du som har tass om planeringen!
SvaraRadera*nosbuffar*
Alice, jam, jag tror jag kan utlova succé! Ni skickar väl hit matte?
RaderaSamie, få se om min matte kan komma, jag fyller nämligen 5 år just på lördag och hon måste förstås fixa mitt party och framför allt köpa handskalade färska räkor! Jamar från Jalle
SvaraRaderaJalle, jam tycker hon kan komma hit och köpa nån fin present till dig! Tänk att du redan är 5 år!
RaderaDu har verkligen massor av saker att organisera! Vi hoppas på bra väder och många besökare på lördag. Kurr och burr.
SvaraRaderaFindus, Isak och Rasmus. Vi hoppas också på fint väder och många besökare. Ni kan väl skicka hit matte?
RaderaMEGA Loppis!!! Det låter som ett omfattande arrangemang! Jag har ingen aning om hur man skulle göra för att organisera ett sån't! Du är verkligen beundransvärd som fixar detta och allt annat trots din unga ålder!!
SvaraRaderaSven, blogghjälpen brukar säga att man växer med uppgiften. Numera klarar jag av det mesta! Hoppas du skickar hit matte!
RaderaMegaloppis låter megaspinnande. Fast det bästa är ju så klart att få träffa katter.
SvaraRaderaSippo, klart det är vi katter som är själva poängen!
RaderaSå jamartrist att vi inte kan komma på megaloppisen! Men vi har köpt fem fina kassar av Pelles matte, ska bli så kul när de kommer! Och pengarna går ju till de rätta kattsonerna också :-) <3
SvaraRaderaTassklappar
Simba och Tasse, vad snällt att ni stödjer oss genom att köpa Pelles mattes fina kassar!
Radera