lördag 21 september 2013

Katten Stellan på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem.

Idag har jag försökt vila så mycket som möjligt. 

Först för att jag ska till min kompis Pelle som har party för att han bott hos sina människor i 3 år. Jag tänker, att när jag bott hos mina människor i 3 år, ska jag också ha fest. Hoppas det inte dröjer så länge innan jag får mina för-alltid-människor att ta tass om.

Sen måste jag ju ordna att för öppet hus i morgon. Man kan tro att det inte är så mycket att göra, men det är det viss. Man ska putsa pälsen, man ska vara utvilad, man ska vara trevlig mot besökare o s v. Efter nattens party hos Pelle kan det ju bli lite jobbigt, men det är det värt. Jag ska klara både party och öppet hus!


7 kommentarer:

  1. Kul med kalas. Håller tassarna för att dina människor kommer imorgon.nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, ja kalaset var hur kul som helst. Men jag var ganska trött idag.

      Radera
  2. Mjau, vi hoppas oxå att dina människor kommer i morgon/Söndag, håller tassarna på det.

    Tass i tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, T, S, vi får se om det är min tur snart.

      Radera
  3. Du har verkligen tassarna fulla, Stellan. Hoppas att humöret var på topp idag, även om det kanske blev lite snålt med nattsömn. :) Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Findus, Isak och Rasmus, inte låter jag en fest förstöra dagen efter! Jag var på mitt vanliga humör hela dagen. Nästan i alla fall.

      Radera
  4. Du har då alltid mycket att göra du , Stellan !
    Akta dig så du inte går in i väggen bara :)

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...