söndag 23 juni 2013

Katten Freddy på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Freddy på Södertälje Katthem.

Idag har det varit öppet hus igen. Jag försökte förstås föra förhandlingar med blogghjälpen om de sju godisarna som jag ska ha under min dyna för att drömma om min tillkommande matte/husse.

Då säger blogghjälpen att dels är det på midsommaraftons natt man ska ha det, dels att jag fått så mycket godis så nu får vi ta det lungt!

Har ni hört? Ta det lugnt. Tyyyypiskt blogghjälpen.

Men vi gosade länge i alla fall. Och så fick jag lite godis. Men inte så det räckte att drömma på förstås.

10 kommentarer:

  1. Asch då. Det är långt till nästa Missommarfton.
    Du kan väl drömma ändå. Och en dag så kommer de helt säkert. Mina kom ju, i datorn, av alla ställen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pelle, jaså, i datorn? *stora ögon*. Det låter intressant. JAg ska hålla mer koll på den.

      Radera
  2. Pfffft, störtfånigt. Vi vet väl bäst själva när vi fått tillräckligt med gottisar? Det vill jama: aldrig!
    Bra att du fick lite gos i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, visst är det störtfånigt. En simpel blogghjälpe som tror sig veta mer än vi!

      Radera
  3. Gottisar får man ju aldrig för många av. Sååå fin bild på dig! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, ja jag ställer upp på fina bilder fast jag knappast får nåt för det.

      Radera
  4. Äschjam vad de skall vara kinkiga ibland! Tur att du fick gos i alla fall!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, ja, de är så petiga så man tror inte det är sant!

      Radera
  5. Mjau, så fin bild på dig du fina Freddy, tassarna upp!
    Jamars bra att du fick gos iaf, alltid trevligt att få det.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S; ja, gos får man aldrig för mycket av.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...