måndag 22 februari 2021

Katten Stina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stina på Södertälje Katthem.

Idag har jag mest tagit det lugnt.  Ingen av oss förstår fortfarande vem som ägt kaninerna. Vad vi tycker om dom som gör så vill vi inte trycka här.

Istället har jag börjat planera för vårt årsmöte. Tyvärr kan vi inte ha det på samma sätt som vi brukar i år heller. 

Enligt stadgarna ska vi ju ha årsmöte före mars månads utgång. Förra året hade vi årsmötet utanför katthemmet i juli. I år tänker vi försöka ha det utanför katthemmet igen och har satt ett preliminärt datum lördag 8 maj kl 12.00. Vi vill så gärna träffa våra medlemmar även om det så klart måste bli på avstånd. Därför väljer vi att göra så här istället för att ha ett digitalt möte. Vi hoppas ni alla bokar in det här datumet i era kalendrar redan nu. Vi kommer så klart återkomma närmare mötet med mer information.

Nu får ni ursäkta men jag måste ordna med årsredovisningen nu!

 

4 kommentarer:

  1. Hej fina Stina!
    Den som lämnade kaninerna hoppas vi fryser riktigt mycket och skäms minst lika mycket! 😠
    Årsmötet hoppas vi kan hållas som planerat. I maj kanske det är sommar igen så mötet ute blir säkert bra.
    Det där dumviruset verkar ju osedvanligt svårt att bli av med.
    Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, jam, kaninernas förra ägare bör skämmas. Så där gör man bara inte. Vi hoppas också att dumviruset snart ger med sig och att alla blir vaccinerade. Vi vill se mer snälla människor här.

      Radera
  2. Oj, vad är årsredovisning för någe', verkar ju jamarsvårt ju!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, de eeee jettesvårt! Men jag kommer klara det!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag är det inte jag som är på bilden. Min kompis, Liam, flyttade till ett eget hem för några daga...