måndag 22 juni 2015

Katten Rubina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Rubina på Södertälje Katthem.

Idag får ni ursäkta, men jag är lite stressad. 

Har jobbat hela dagen med att få saker och ting i ordning till vårt kattpensionat.

Till exempel har jag gjort i ordning vår hemsida där man numer även kan läsa om vårt  Kattpensionat under en ny flik. Ni ska veta att det inte är så lätt att fixa med allting.

Blogghjälpen var här en stund på förmiddagen och vi fick i alla fall lite godis som tack för hjälpen. Det smakade väldigt bra.

Nu måste jag fortsätta jobba. Vi hörs i morgon!

12 kommentarer:

  1. Nä ä - du menar inte att ni bara fick LITE godis så som ni sliter dygnet runt. Fattar inte blogghjälpen att det går åt massor av energi att fixa ALLT!!??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, nä, ni får verkligen hjälpa mig att lära blogghjälpen att vi behöver MYCKET godis!

      Radera
  2. Det är mycket som du har att ta tass om, Rubina!
    Fast det klarar du galant :)

    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, jam, man är ju så illa tvungen att ta tass om allt här.

      Radera
  3. Förstår att det är mycket nu men spinnande är det med pensionatet! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, jaaa, det är jättespännande nu. Snart öppnar vi!

      Radera
  4. Jamars vad du ligger i för att få allt klart.
    Du måste vila lite också plus äta mycket godis för att orka med allt.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, jag får vila lite längre fram. Just nu är det för mycket att göra med pensionatet.

      Radera
  5. Jag har svårt att tänka mig hur de skulle klara sig utan dig och din planering, men nog borde du få mer än lite godis i lön!
    Tänk på att sova och vila också så du inte springer in i den där berömda väggen
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, nä jag tänker inte springa in i några väggar. Jag jobbar så mycket jag orkar - och det är MYCKET!

      Radera
  6. Nejmen... herrejam så roligt att ni också startar hotell! Då har vi ju inte bara Hotell Mormor att välja på när vi ska åka på semester :-)
    Förstår att det blir bråda dagar för dig, du måste ju hålla din vakande tass över allt, så att inte tvåbeningarna klantar till det :-)
    Tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Simba och Tasse, ja jag vill ju inte snubbla på mållinjen, så det är bäst jag håller örnkoll på allt!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...