måndag 21 juli 2014

Katten Samie på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Samie på Södertälje Katthem.

Idag har jag inte så mycket tid att blogga. Det är nämligen så att snickare Christer, ni vet han som hjälpte till att bygga hela katthemmet, är här och ska fixa med kylan.

Jag måste så klart hjälpa honom, så allt blir rätt. Dessutom är jag ganska intresserad av  rörmokeri och andra tassverk. Jag tror allt kommer bli bra om snickare Christer och jag samarbetar.

Jag berättar mer i morgon!



4 kommentarer:

  1. Med din hjälp fick ni säkert ordning på allting! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, jag tror vi fixar det tillsammans!

      Radera
  2. Du å snickare Christer måste ju vara ett superteam!! Tänk - nu har du även rörmokeri som komplement till alla de andra sakerna som du är expert på å lär ut:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, jam, det har du alldeles rätt i. Det finns alltid nåt nytt att lära sig!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...