tisdag 21 augusti 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

 Idag kan det vara lite svårt att se på bilden vad den föreställer. Men det är faktiskt jag i min tunnel.

Jag älskar min tunnel. Den är hur kul som helst. Jag brukar rusa igenom den jamarfort. Blogghjälpen hinner aldrig se vad som händer. Hon är ju lite långsam.

Allra roligast är det när hon viftar med en vippa i ena änden och jag befinner mig i andra änden. Innan blogghjälpen har hunnit fatta nåt är jag i andra änden på tunneln och fångar saken hon viftar med.

I morgon kanske jag har nåt spännande att berätta. Men det får vi se då,


14 kommentarer:

  1. Men oj vad nyfikna vi blir nu precis innan sovdags. *biter på klorna*
    Vi gillar också vår prasseltunnel, den är jamarskoj att jaga varandra i. Matte har försökt ta kort på oss, men hon är lika långsam som blogghjälpen.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, oj, finns det verkligen fler som är lika långsamma som blogghjälpen?

      Radera
  2. Jamar oxå att vi blir så jamars nyfikna, på vad du har att berätta om i morgon.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S, ja det får ni snart läsa om.

      Radera
  3. Nu blir vi också nyfikna ! Hoppas ju så klart att du fått en egen familj :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kattfamiljen, vad kul när alla blir så här nyfikna!

      Radera
  4. Tunnlar e ju jamarkuliga att springa i. Ja' har åxå en här hemma, som ja' brukar sprinta igenom ibland. Vrooooooom.
    -Tindra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, visst är dom kuliga! Särskilt när ingen väntar sig att man ska dyka upp på andra sidan.

      Radera
  5. En sån tunnel har vi också! Den är jätteskoj,särskilt att göra som du, springa i full fart igenom! Nu blir vi nyfikna! nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, det verkar som om alla katter borde ha en sån där tunnel!

      Radera
  6. Tunnel är kuliga, men vi är nog lite för gamla gör dem *fniss*
    Vilken tur att vi inte läste för än idag. Annars hade matte och vi inte sovit av nyfikenhet över vad som händer idag.
    Vi hoppas precis som Kattfamiljen att du har hittat dina människor!
    Spinnande!!!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, kan man bli för gammal för dem?

      Radera
  7. Jamarcool tunnel, har själv ingen och undrar om jag skulle få plats i den, hihi :-)
    Matte och jag biter på naglar och klor av nyfikenhet och spinning. Vad kan det vara som du har att jama om för oss??
    Tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frasse, den är jättecool. Sen står det "Tillhör Ninja" på den också.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...