lördag 11 mars 2017

Katten Nina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Nina på Södertälje Katthem.

Nu har det varit öppet hus och jag har förstås tagit hand om allt. Tänkte att det skulle vara det enda jag hade att rapportera idag - men så är det inte.

Jag är nämligen väldigt orolig.  Det är nämligen så, att blogghjälpen tror att hon ska påbörja nåt som heter "clickerträning" med mig!

Det verkar väldigt suspekt och jag är minst jamat på min vakt!

Jag trodde man skulle få lite lugn och ro här på katthemmet?

7 kommentarer:

  1. Clickerträning?? Låter mystiskt... Hon måste ju först och främst fråga dig om du har TID, dina dagar är ju minst sagt redan fullspäckade och måste användas på bästa sätt!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, eftersom blogghjälpen ju inte gör så mycket har hon ju all tid i världen och förstår inte hur mycket jag har att göra.

      Radera
  2. Det där med klickerträning är inte så dumt skall du se. Ge det en chans så tror jag inte du kommer att ångra dig!
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nalleman64, va? Ställer du dig på bloghjälpens sida? Hmmm.

      Radera
  3. Sån där clickerträning har vi bara hört talas om, det verkar inte farligt och vi har hört att man kan få extra gottisar då. Men vi förstår inte riktigt när du skall hinna med det, du har ju tassarna fulla redan som det är
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, meh, jag tycker jag kan få extra gottisar i alla fall!

      Radera
  4. Tror inte du behöver vara orolig, tror det betyder gottisar! Nosbuffar

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...