torsdag 5 maj 2022

Katten Rafael på Södertälje Katthem berättar


Hej, det är Rafael på Södertälje Katthem.

I förra inlägget fick ni ju se en spännande film. Nu har ju jag utbildat mig till regissör, så snart kommer ni nog få se en film till som jag gjort. Den är nog minst lika spännande! Fenja och jag spelar huvudrollerna även i den kan jag avslöja. Fast först tänkte jag att vi katter ska ha ett rilisparty. Det ska man ha när det är filmpremiär har vi förstått!

Annars håller jag på att förbereda öppet hus på lördag. Då är vår second handbutik öppen 12-14 med massa fina och spännande saker. Tyvärr kommer inte katthemmet vara öppet då, men om  allt går som vi planerat kommer katthemmet vara öppet nästa lördag! Fast eftersom vi har det lite trångt kommer vi släppa in några åt gången. Fast det kommer gå bra! Jag ordnar allt det praktiska.



2 kommentarer:

  1. Oj den filmen ser vi verkligen fram emot. Borde komma upp på biograferna också jamar vi.
    Vi jamar också att vi hoppas att många många kom på Öppet hus idag!! Det går ju att göra fina fynd i er butik!

    Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. ¨Filmen kommer snart! Borde vara attraktiv för vilken biograf som helst. Och visst har vi mycket fin i vår butik.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...