tisdag 19 februari 2019

Hej, det är Benny på Södertälje Katthem.

Igår hade vi styrelsemöte på katthemmet. Jag hade förstås ordnat med allt som behövdes. Den viktigaste frågan "hanns inte med". Nästa gång ska jag se till att det är den enda frågan på dagordningen! 

Annars informerades bl a om att SVEKATT ska ha Seminarium lördag den 16 mars. Det äger rum i ABF huset i Stockholm och alla är välkomna. Ni kan gå in på deras hemsida och läsa om det spännande programmet.

Sen såg jag att det fanns ett fåtal kalendrar kvar. Jag har bestämt att vi ska rea dom nu. Om ni inte har en kalender redan så beställ fort som bara den! Vill ni ha den skickat tillkommer, tyvärr, porto på 36 kronor. Ni kan skicka beställningen till info@sodertaljekatthem.se och sätta in pengar på 389341-9 eller swisha på 12345 25408. Det är jätteviktigt att ni skriver att det är en kalenderbeställning samt namn och adress.

Och sen har jag också bestämt datum för katthemmets årsmöte. Det blir lördag den 30 mars. Jag kommer nog vara här då, om jag inte fått ett eget hem dessförinnan förstås.

2 kommentarer:

  1. Oj vad mycket spännande att se fram emot i mars. SVEKATTS seminarium och katthemmets årsmöte!
    Det blir mycket spännande med nästa styrelsemöte då det bara blir en (mycket viktig) punkt på dagordningen!
    Hur mycket kostar den fina kalendern på rean? Vi har ju redan en men det kanske blir en till...
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, det kommer bli ett jamarbra seminarium. Kom! Nu kostar kalendern 50 kronor + 36 i porto!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...