tisdag 6 november 2018

Katten Bobby på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Bobby på Södertälje Katthem.

Jag har ju inte  berättat om mig själv på några dagar. Men idag ska jag göra det.


Jag bor fortfarande kvar i karantän, för man anser att jag behöver lugn och ro. Jag tror det är bra för mig just nu. Jag får fortfarande medicin och ska få det en tid till. Men det märks att många håller tassar och tummar för mig, för idag var jag inte lös i magen! Det är första gången sen jag blev sjuk som jag bajsat normalt.

Gissa om de blev glada här?

Nu måste ni lova att fortsätta hålla tassar och tummar för mig så att jag fortsätter må bättre och bättre.

14 kommentarer:

  1. Vad jag blev glad när matte jamade att du bajsat normalt idag.
    Hoppas att det fortsätter i samma stil så är du snart bra igen.
    Jag fortsätter att hålla tassar o svansen för dig.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, du måste lova att fortsätta hålla tassar och svans!

      Radera
  2. Så bra att du har blivit bättre i din mage! Det var riktigt goda nyheter! Jag fortsätter hålla tummarna för dig. Det är nog bra att du är kvar i karantänen där du har det lugnt och skönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marie, jam, det är nog lugnast att jag stannar i karantän ett tag till.

      Radera
  3. Vad skönt att du är på bättringsvägen! Vi fortsätter att skicka kurrterapi och hoppas att du snart blir frisk igen. B
    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Micke, Molle och Mary, jag behöver kurrterapi ett bra tag till!

      Radera
  4. Vi kan bara jama instämmande i det de andra skrivit här ovan och fortsätta hålla tummar, tassar och svansar för fortsatt god bättring för dig.
    Nospuss

    SvaraRadera
  5. Hurrjam för normalt bajs! Matte säger att hon förstår precis hur glada de blev. Hon vet hur jobbigt det är när en kisse har diarré och att man blir nästan tårögd av glädje när man ser fasta korvar i lådan.
    Men vi fortsätter att hålla tassarna för att den såriga magen läker helt
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, jam, jag tror att många mattar och hussar förstår precis hur det är när vi inte mår riktigt bra.

      Radera
  6. Jamar med alla att det är skönt att du är bättre. Vi tror att det är bra att du är kvar i karantän så att du får lugn och ro och att magen verkligen hinner stabilisera sig.
    Tror du att det var stress som gjorde att du fick diarré?
    Nosbuffar och hurra för att det bättre med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym, det är svårt att jama vad som är orsaken till min oroliga mage. Men jag kämpar på!

      Radera
  7. Hurra för normalt bajs!!! Vi fortsätter att hålla tassar och tummar att du snart är ute i kattsalen igen med dina kompisar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, jam, fortsätt hålla tassar och tummar för mig!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...