tisdag 26 januari 2016

Katten Miranda på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Miranda på Södertälje Katthem.

Idag har det blivit lite mer ordning hör på katthemmet. Min klicker tjej är tillbaka! Visserligen har hon fortfarande ont i baktassen, men hon är här i alla fall!

Hon gosade jättemycket med mig och jag lät henne gosa som bara den. Bara för att visa henne att jag saknat henne.

Ny hoppas jag att hon kommer i morgon och alla dagar framöver. Jag tror hon behöver mig. Eller - var det tvärtom - att jag behöver henne?



13 kommentarer:

  1. Jag tror absolut att det är Hon som behöver dig:) skönt att hon blivit så bra så hon kan pyssla om er igen
    åsa

    SvaraRadera
  2. Det måste varit tufft för klickertjejen att inte få träffa dig på så många dagar! Snällt av dig att visa henne litet extra omsorg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gustav, gissa om hon led! Hon var jamarledsen över att inte kunna besöka mig.

      Radera
  3. Jag tror att din klickertjej har saknat dig minst lika mycket. Snällt av dig att gosa lite extra med henne nu när hon har ont i baktassen, jag misstänker att det kommer påskynda läkandet också.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, jam tar tass om henne på bästa sätt. Tror min vård är mycket bättre för henne än läkarnas.

      Radera
  4. Åh så glad jag blir när du talar om att din tjej är tillbaks hos dig igen.
    Tror att ni båda behöver varandra.
    För hennes del blir ditt gosande en extra hjälp till läkning av baktassen.
    Fortsätt gosa jättemycket och hon blir frisk i ett nafs.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, jam gosar allt jag hinner med henne. Hon är snart bra i baktassen tror jag.

      Radera
  5. Skönt att höra att din klickertjej kommit tillbaka så att det blir ordning och reda med gottiset :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, jam, det är verkligen på tiden!

      Radera
  6. Härligt att höra att klickertjejen (din kompis) är tillbaka. Hoppas hon slipper ha ont i baktassen snart!
    Vet du - jag tror ni behöver varandra!
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nalleman64, du har nog rätt - vi behöver varandra. Och jag ska hjälpa henne att bli frisk i baktassen.

      Radera
  7. Ni har nog saknat varandra minst lika mycket!
    Skönt att ordningen är återställd :)

    Nosbuffar

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...