fredag 19 juli 2013

Katten Freddy på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Freddy på Södertälje Katthem.

Idag har jag haft en tänkardag igen. Jag har tänkt att det vore bra om en massa kändisar ordnade en kattgala. Det har ju ordnats galor för en massa annat, så nu tycker jag det är dags för oss katter.

Jag tycker att ALLA kändisar som har eller tycker om katter har en skyldighet att ställa upp för oss.  Tänk vad de skulle bli populära! Jag skulle till och med kunna tänka mig att ge dom ett Hittekattsband gratis som tack för besväret! Det borde väl locka många att ställa upp?

9 kommentarer:

  1. Det var en jättebra idé! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, det tycker jag med. Hoppas kändisarna tycker det också!

      Radera
  2. Det borde locka alla kändisar att ställa upp, jam menar - vem vill inte ha ett snyggt hittekattsband?
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, ja - den som inte vill ha det är inte värd att kallas kändis.

      Radera
  3. Jam, så bra jamat Freddy, tassarna upp!
    Klart att det borde locka många artister att ställa upp!
    Håller vi jamans med om.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, T, S, hoppas de läser min blogg!

      Radera
  4. Jaaam! Så bra tänkt Freddy! Hur ska vi få tag i de där kändisarna, var håller de till?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pelle, tror vi får börja leta efter dem helt enkelt.

      Radera
  5. Men Freddy, kan inte vi kattälskare tillsammans ordna en gala? Och bjuda in kändisar. Någon kändis borde ju komma kan man tycka :-)

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...