torsdag 17 maj 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Idag har jag tagit det lugnt. Har förstått att man firar att nån åkte till himlen för många år sen och då tyckte jag det passade att mysa lite. Blogghjälpen var på katthemmet tillsammans med andra snälla tjejer. Det var öppet hus, men det kom inte så många, så det blev mycket tid över för gos.

Blogghjälpen satt en långa stund hos mig och vi lekte lite och jag fick godis. Sen blixtrade hon mig också. Om ni tittar noga på min ena framtass ser ni att jag gloskloade med den.

Även om det inte hände särskilt mycket var det en mysig dag, tycker jag.

8 kommentarer:

  1. Vad härligt att du har haft en mysig dag! Här har vi också myst med matte hela dagen, det är så mysigt när hon är hemma istället för på det där jobbet. Det bästa är att hon är hemma tre dagar till. *kurr* Men det var trist att inte fler kom på öppet hus. Vi läste artikeln igår i LT om en av era unga tjejer som jobbade hos er, en jamarbra artikel tycker vi och tjejen verkade jamartrevlig!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland behöver man koppla av och bara mysa. Vad jamarbra ni har det som har er matte hemma flera dagar!

      Radera
  2. Vilken fin bild på dig, du är är så vacker. Mysigt med gos.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, blogghjälpen säger att det är svårt att fota mig, men när det väl lyckas blir jag jättefin.

      Radera
  3. Jag har oxå legat och goskloat idag :)
    När min matte kom hem från sitt jobb , hon har ett sånt där jobb där man jobbar när dom flesta andra är lediga nämligen.
    Jättefin bild på dig Ninja !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, vad bra att du också goskloat. Visst är det mysigt?

      Radera
  4. Jamarsfin bild på Dig Ninja, jamar vi oxå.
    Du är så jamars söt.
    Hoppas att dina människor kommer snart.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S, vad glad jag blir när andra säger att det är fin bild på mig.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...