torsdag 1 april 2021

Katten Stina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stina på Södertälje Katthem.

 Nu har det blivit sån där knasig helg igen. Jag undrar varför ni tvåbeningar alltid måste hålla på och ändra på bra saker? Vi tycker det är bäst när allt är som vanligt, för då är det ofta lättare att få in våra volontärer till katthemmet. Vid semestrar och helger ska de ju ofta resa bort. Det vill inte vi katter!

Vi inser naturligtvis att detta måste få ett stopp! Vårt förslag är: ALLA dagar ska vara bra men likadana!

För att nå våra mål har jag tillsatt en arbetsgrupp som kommer jobba med detta.  De jobbar redan intensivt med frågan!

4 kommentarer:

  1. Ypperlig arbetsgrupp. Säg till dem att ta upp godisfrågan också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym, visst är et en ypperlig arbetsgrupp? De jobbar som bara den.

      Radera
  2. Vi jamar instämmande och husse håller med! Vi och han avskyr extra helgdagar.
    Vi tycker det skall vara vanliga veckor!
    Hoppas arbetsgruppen hittar någon bra lösning!
    Vi jamar ändå Glad Påsk!
    Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, jag är säker på att arbetsgruppen kommer fram till nåt riktigt bra!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...