måndag 17 augusti 2020

Katten Frasse på Södertälje Katthem berättar

 Hej, det är Frasse på Södertälje Katthem.

Efter gårdagens inlägg, som vi ju inte hade räknat med att behöva lägga in, kommer här några nya inlägg från mig som fortsättning.

Bild 1:  ... eller var det med tänderna jag höll pennan förra gnångan?


Bild 2: Nä, så klart det var höger tass!

Bild 3: Ibland har jag lite svårt att se vad jag skrivit...

Bild 4: OK, jag försöker se på avstånd. Nä, det blev inte bättre...

Bild 5: Men nu ser jag. Ett litet X här och, voila!

Bild 6: Klart! Det ser ganska bra ut. Men nu har jag blivit törstig!

Men resten får ni se om några dagar. Blogghjälpen ska ju iväg på en av sina eviga semestrar igen. Hon gör ju inte annat än åker på semestrar! Men eftersom hon ska skjutsa nära anhörig till sjukhus inför operation har jag jamat OK.

Vi hörs framåt slutet av veckan tror jag.






2 kommentarer:

  1. Vad det är kul att se ett proffs i arbete! Dessutom ett väldigt väldigt sött proffs!

    Klart blogghjälpen skall få semester när hon är snäll och hjälper en nära anhörig!
    Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, jam, jag försöker vara så protekt... ehh provinisi... ehh, jam du vet vad jag menar, som jag kan.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...