torsdag 23 april 2020

Katten Frasse på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Frasse på Södertälje Katthem.

Dexter och jag tänkte bara berätta att det faktiskt går att besöka katthemmet om man är frisk och om man bokar tid innan. Inget är ju som det brukar vara, men det är inte helt stillestånd heller. Vi gör så mycket vi kan för att flera av oss ska få fina hem. Tid kan man boka genom att maila till info@sodertaljekatthem.se

Sen undrar vi vad som kan vara bättre än att adoptera en katt om man är mycket hemma? Fast det är klart, man måste planera för framtiden också. Vet man att man till exempel ska börja jobba så fort dumviruset är borta och man då inte har tid att ta hand om en katt, då ska man så klart inte göra det heller.

Nu berättar jag inte mer idag än att blogghjälpen mår OK men att hon inte är färdigutredd ännu.

4 kommentarer:

  1. Du jamar så mycket kloka saker Frasse! Tänk om alla tvåbeningar vore lika kloka.
    Vi blir mycket glada att läsa att blogghjälpen mår bättre nu och att de fortsatta utredningarna ger bra resultat.
    Vi har jamat till husse att skicka en liten extra godispeng till er.
    Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, husse är verkligen en snäll och generös tvåbening. Var glada att ni bor hos honom!

      Radera
  2. Och jag fortsätter tasshållandet för blogghjälpen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lisa, det var snällt. Ibland behöver hon lite tasshållning.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...