måndag 30 september 2019

Katten Isadora på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Isadora på Södertälje Katthem.

Idag är det en annorlunda bild! Det är framsidan på vår nya kalender för 2020.

Jag har förstås varit med och sett till att den blir som jag vill ha den. Det har varit mycket jobb förstås, men jag är inte den som drar mig för att jobba.

Som förra året kostar den 120 kronor. Vill du ha den skickad tillkommer förstås porto med 36 kr. Kalendern skickas efter att du betalat den. Du betalar genom att sätta in beloppet på pg 389341-9 eller swisha 12345 25408. Eftersom det kan bli svårt att få plats med både namn och adress vill vi att du skickar ett mail till info@sodertaljekatthem.se där du informerar om när du betalat, hur många kalendrar du betalt för, ditt namn + adress så skickar vi så fort vi hinner. Inbetalningen måste märkas med ”kalender” annars vet vi inte vad som avses. Behållningen går givetvis till skötseln av mig och mina kompisar.

2 kommentarer:

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...