lördag 18 januari 2014

Katten Stellan på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem.

Hej igen. Innann jag flyttade till jourhem trodde jag det var ett ställe där man skulle ligga och slappa och ha långtråkigt. Oj, vad fel jag hade!

Jag jobbar nästan hela tiden. Dels har jag ju mitt vanliga jobb som bloggkatt. Det tar ju ganska mycket tid. Särskilt som blogghjälpen ju har svårare att klara allt nu när jag inte är på katthemmet, dels hjälper jag ju Pelle med hans tuffa bevakningsjobb. Jag är glad att jag kan vara till hjälp, för han har ju fått ännu mer att göra nu när han fått en lillasyster, Maja, att ta tass om också.

Sen har jag lite på känn att det kan bli lite godis ikväll också! Hoppas det.

13 kommentarer:

  1. På lördagar MÅSTE man få godis, så-det-så!!!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller,,, och på söndag, måndag, tisdag....

      Radera
  2. Här instämmer vi med föregående jamare, på lördagar SKALL man ha gottis! Det står i kattlagen också tror vi, om inte så borde det stå där.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, jag tror det redan står där. Bestämt!

      Radera
  3. Härligt att ni verkar trivas så bra. Fint att se bilder på er i hemlik miljö. Kollade lite filmsnuttar på Gloria idag på Pelles facebooksida. Hälsa henne att hon är jamarsööööt, skönt att hon verkar slappna av mer nu! Tasskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, Gloria blir duktigare och duktigare. Jam är jättesstolt över henne.

      Radera
  4. Vad bra att du hjälper Pelle, förstår om du blir trött av alla jobb som du har.Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, klart man blir trött, men det är ju kul också!

      Radera
  5. lördagsgodis var det, ja*springer till godisburken*
    Klart det ska vara lördagsgodis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pelle, hi-hi, du är allt en riktigt kompis!

      Radera
  6. Hoppas ni fick STOR utdelning av gottis ikväll :)
    Nosgos o Tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, nja, större än om det hade varit blogghjälpen som gav oss i alla fall.

      Radera
  7. Hej alla. Jag såg kommentarer från människor som redan fick sitt lån från AMERICAN FINANCE GROUP och sedan bestämde jag mig för att ansöka enligt deras rekommendationer och för bara några timmar sedan bekräftade jag på mitt eget personliga bankkonto ett totalt belopp på $ 30 000 som jag begärde för. Det här är verkligen en bra nyhet och jag rekommenderar alla som behöver ett riktigt lån att ansöka via sin e-post (christywalton355@gmail.com) Jag är glad nu när jag har fått det lån jag begärde

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...