måndag 4 maj 2009

Jättemysig katt söker bra, eget hem


Hej, det är Pärlan på Södertälja Katthem igen.
Igår var det öppet hus här på katthemmet. Några av mina kompisar fick intresseanmälningar, som det heter när nån villl köpa en katt. Men inte jag. Fast det var flera som sa att jag var jättefin.
Blogghjälpen säger att jag inte får tappa sugen. Det kommer att lösa sig. Det finns minst en människa till varje katt, säger hon. Det tror jag också att det gör. Hoppas att min människa snart upptäcker mig.
På torsdag är det öppet hus igen mellan 17-19. Då kan du komma. Eller hur?
Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...