lördag 16 maj 2009

Jättemysiga katten Pärlan söker bra, eget hem

Hej igen, det är Pärlan på Södertälje Katthem.

I morgon är det LT-dagen på Torekällberget mellan 10-15. Jag tror det kommer bli jättekul och allt är ordnat så att katthemmet blir bra representerat. Det har jag ju själv sett till, som ni vet.

Jag tycker det är så bra ordnat för efter LT-dagen kan man åka direkt hit till Morabergsvägen 6D och hälsa på oss, för det är öppet hus. Då kan ni se vad de pengar ni förhoppningsvis skänkt till katthemmet går till, och ni får träffa mig och mina kompisar. Om jag har tur kommer DU som är jättesnäll och vill och kan ta hand om mig, så vi får träffas. Det vil jag jättegärna.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...