onsdag 16 september 2009

Katten Kia är lite nervös idag


Hej, det är Kia på Södertälje Katthem.
Tänk att i morgon ska det hända saker i mitt liv. Det kanske är det viktigaste som kommer att hända i mitt liv någonsin, vad vet jag. Det ska nämligen bli hembesök hos dem som lämnat in intresseanmälan på mig. Det är så spännande så jag vet inte riktigt vad jag ska koncentrera mig på.
Om allt går bra så kommer jag alltså att få ett alldeles eget hem med egna människor att ta hand om. Och en kattkompis också förresten.
I natt kommer jag nog inte att kunna sova så mycket. Jag kommer nog att ligga och tänka på morgondagen. Fast om allt går bra är det ju värt att ligga sömnlös för. Jag kanske får sova ut i mitt nya hem istället.
Vad ni gör så håll tassarna i morgon.
Kia

10 kommentarer:

  1. Vi håller tassarna för dig vännen. Fast det kommer bli tomt när du reser bort. Glöm inte bort dina gamla bloggkompisar när du fått eget hem. Så måste du ta väl hand om din människa. *snörvel* Så läser du på ordentligt så du blir en PRofessor. En dag så kanske du till och med blir nosolog. Jag ska inte gråta... *sniff*

    SvaraRadera
  2. Hej Kia!

    Har varit så nyfiken och kollat varje dag om det står att din blogg tid snart är slut. Började fundera lite men nu kom ju beskedet. Åh va spännande!!! Håller både tummar och tassar för dig.

    Kram från Krypto och Mysis matte. Killarna själva är ute på äventyr. Men snart kommer de hem. Mysis kommer senast kl.21. Krypto när det börjar regna eller hungern gör sig påmind.

    SvaraRadera
  3. Klart det kommer att gå bra! När flyttar du? Vi kommer att sakna dig och säger som Sippo-
    glöm inte dina gamla bloggkompisar..
    Lyckotass och kram

    SvaraRadera
  4. Jag ska göra hembesöket imorgon och lovar att du kommer att få vara den första som får veta hur det gått! Vi håller tummarna och tassarna för dig!

    SvaraRadera
  5. Voff,,ursäkta utrikiskan...LYCKA TILL!!!
    Vift, vift, vift, önskar alla snälla katter väl...

    Öronslick från Trassla, Tibetansk terrier!

    SvaraRadera
  6. Hej Sippo. Du ska inte var ledsen nu när jag fått ett nytt hem. Jag ska nog plugga på så jag blir både PRofessor och nosolog. Fast först måste jag göra mig hemmastadd i mitt nya hem. Fortsätt att stötta mina kompisar, Sippo. Kia

    SvaraRadera
  7. Hej Krypto och Mysis. Det är bra att ni kommer in på nätterna och inte är ute och busar då. Fortsätt nu hjälpa mina kompisara som behover ett nytt hem. Kia

    SvaraRadera
  8. Hej Dui och Deco. Nej, jag ska aldrig glömma er och allt stöd jag fått från mina bloggkompisar. Nu måste ni lova mig att fortsätta stödja mina andra kompisar som också behöver ett hem. Kia

    SvaraRadera
  9. Hej Anonym. Bra att du gjorde ett sånt bra hembesök. Fortsätt med det så att flera av mina kompisar på katthemmet får bra hem. Kia

    SvaraRadera
  10. Hej Trassla. Vad kul med en vovve som hälsar. Hoppas du har det bra och att du fortsätter att stötta alla katter som behöver ett bra hem. Kia

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...