fredag 22 mars 2024

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem.

Idag är det inte jag som är på bilden. Min kompis, Liam, flyttade till ett eget hem för några dagar sedan. Vi har redan fått hälsning från honom att han fått ett jättebra hem.  

För att inte jag skulle vara ensam så flyttade jag in till en ny kompis, Hubbe. Det är han som är på bilden. Han är också jättesnäll och vi trivs bra ihop.

Han har så klart inte hunnit sätt sig in i mitt arbete så jag har haft fullt upp hela veckan med att ordna allt inför årsmötet och öppet hus i morgon. Men det är bara kul.

Årsmötet börjar kl 12 och alla som betalt medlemsavgift är välkomna. Det är inte för sent att betala idag heller, oavsett om man kommer på mötet eller inte. Sen är det öppet hus som vanligt mellan 13-15. Då är alla snälla människor välkomna. Jag kommer vara på plats hela tiden.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra att du har en kompis i Hubbe. Han ser snäll ut. Hoppas att allt går bra på årsmötet. Jag bor långt från där du bor, så jag kan inte komma men det är så trevligt att höra hur du sköter allt. Du får berätta hur det gick sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym, Hubbe är snäll, men lite blyg. Synd att du bor långt borta!

      Radera
  2. Hubbe ser ju jättesnäll ut! ♥️ Ni kommer att få det bra tillsammans till den dag ni flyttar till era alldeles egna föralltidhem! För den dagen kommer ju!
    Hoppas många som bor lite närmare än vi gör kom på årsmötet (som givetvis var mycket väl förberett). Det är viktigt att engagera sig i katthemmet och vad som sker där.

    Vi passar på att önska Glad påsk redan nu!
    Vi skall jama till husse att skicka en påskpeng.
    Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, jam, en dag kommer vi nog få ett eget hem allihop. Snällt av er att be husse skicka en påskpeng till oss!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Jag hade just legat och tänkt på viktiga saker när jag klev ut ur buren och blev blixtrad av blogg...