måndag 27 september 2021

Katten Stina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stina på Södertälje Katthem.

Nu har jag kommit på varför jag har så mycket att göra. Det beror på att det enda blogghjälpen gör är att blixtra mig! Det går knappast en dag utan att hon ska ta nya bilder, precis som jag har ändrat mig i utseendet. 

Nåjam, så länge vi bloggkatter ställer upp kan hon ju vara ganska lugn. Men tänk om vi skulle strejka! Då skulle det bli kaos här på katthemmet, det är ett som är säkert.


4 kommentarer:

  1. Det är ju faktiskt inte så konstigt att Blogghjälpen vill blixtra på en skönhet som dig! Det skulle nog husse göra också måste vi erkänna.
    Nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, jaså, så det är inte bara blogghjälpen som är konstig då? Det var ju skönt att höra på ett sätt.

      Radera
  2. Du är en vacker katt och jag förstår mycket väl att Blogghjälpen vill blixtra dig hela tiden. Det är något man får stå ut med när man är en älskad och fin liten katt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym, jo, jag börjar förstå det. Men jag ställer ju snällt upp trots allt.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...