fredag 10 september 2021

Katten Stina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stina på Södertälje Katthem.

Häromdagen var blogghjälpen på katthemmet. Hon kan ju inte låta bli att blixtra oss när hon är här. Men just den dagen hade jag ingen lust att låta mig blixtras, så jag vände bort huvudet.  Men Mario var snäll och tittade upp i alla fall.

Som vanligt har jag fullt upp. Det händer mycket på katthemmet. I morgon, lördag, har vi loppis igen utanför katthemmet. Ni kanske tror att alla fina saker gick åt senast vi hade loppis? Inget kan vara mer fel. Vi har massa fina saker kvar.

Jag ordnar naturligtvis allt, som vanligt så ni kan vara säkra på att allt blir jättebra. Vi kör mellan 11-13 och just nu ser vädret ut att bli fint. KOM!




2 kommentarer:

  1. Hej Snyggingar!
    Ni är så fina du och din bästa vän Mario! Helt enkelt bedårande!

    Hoppas det kom många som köpte mycket på loppisen idag!
    Varje krona är ju värdefull!

    Nospussar

    SvaraRadera
  2. Björn, ja, vi trivs ihop. Och så jobbar vi bra också. Vi hade ordnat bra med loppisen så det kom många människor.

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...