söndag 24 november 2019

Katten Isadora på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Isadora på Södertälje Katthem.

Nu är det så mycket att göra inför helgens Julmarknad här på katthemmet, så jag var tvungen och ta en paus och leka lite med blogghjälpen igår. Det tyckte hon var roligt.

Egentligen vet jag inte om jag har tid att blogga, men jag vill ju också att ni är uppdaterade om vad som händer. Vi har alltså julmarknad på lördag mellan 13-16. Jag har låtit göra en fin affisch till den. Ni kan se den här nedanför.

Jag har ju inte bara allt som står där att ta tass om.  Vi katter kommer, precis som förra året, att sälja fina juldukar också. Vi jobbar allihop just nu med att prissätta dom. Det är inte så enkelt som man kan tro, men vi ska klara det också!


6 kommentarer:

  1. Ja ni har verkligen tassarna fulla nu, prissättning kan vara knepigt men det brukar bli jättebra när ni katter får göra det.
    Vad spinnande med julmarknad, vi tänkte skicka över matte då
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, vi räknar på tassarna och klorna så det blir jättebra. Vad roligt att du kommer på lördag! Då ses vi.

      Radera
  2. Vi har tassat in i mattes kalender att hon ska till ER nu lördag. Roligt med julduksförsäljning i år igen - vi köpte två förra året och de är jättefina och prissättningen genialisk!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, åh, tack! Jag vi kämpar verkligen så priserna ska bli exakt rätt! Kul att matte kommer på lördag! Vi tar tass om henne.

      Radera
  3. Ännu en gång önskar vi att vi inte hade så jamarlångt till er. Man ser ju på den fina affischen hur mycket skoj (och gott) som kommer att finnas där. Hoppas det kommer jamarmånga till er!
    Du kan väl ta det lite lugnt med bloggandet tills den värsta ruschen är över.
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, jo, jag har tagit det lite lugnt några dagar med bloggandet. Men samtidigt vill jag ju jama om vad som händer!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...