tisdag 2 januari 2018

Katten Tessie på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Tessie på Södertälje Katthem.

Nu är det ett nytt år. Blogghjälpen och jag har kommit överens om att 2018 ska bli det år då jag och Smulan får ett eget för-alltid-hem!

Blogghjälpen har lovat hjälpa mig så mycket hon nånsin kan, om bara jag hjälper till lite genom att låta mig klappas till exempel. Jag förstod att det var nån hake!

Men om det är vad som krävs så ska jag nog försöka ställa upp. Både för min och Smulans skull. Och lite för blogghjälpens också.

2 kommentarer:

  1. Vilken bra överenskommelse! Klart du och Smulan skall få ett för-alltid-hem i år.
    Priset d.v.s. att låta dig klappas är faktiskt riktigt bra. För det där med att klappas är inte alls så dumt det jamar jag bestämt.
    Nospuss

    SvaraRadera
  2. Björn, jag börjar undra om du kanske har rätt?

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...