Hej, det är Nina på Södertälje Katthem.
Idag har jag tagit det lite lugnt efter senaste dagarna jobb. Men det betyder förstås inte att jag inte gjort nånting.
Nädå, jag har räknat ut hur många pengar vi fick in på min busidé, Hjärtepengen. Snälla människor har skänkt oss 2 245 kronor enbart i hjärtepengar!
Visst finns det många snälla människor - inte bara dummisar som överger sina katter eller behandlar dom illa.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Kattsons One-Liners
Idag säger Fredde: Det är dålig service här hemma. Jag fick vänta flera minuter innan matte öppnade dörren. Ska man behöva finna sig i det?
-
Hej, det är Lilja på Södertälje Katthem. Om ni tittar på dagens bild så kanske ni hajar vad som hänt! Ser ni att jag fick med mig Crunch...
-
Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem. Idag är jag lite besviken. Det är nämligen första gången sedan vi startade bloggen som ingen ha...
-
Hej, det är Lilja på Södertälje Katthem. Idag är jag både ledsen, arg och upprörd. Det är inte så ofta jag blir det, men idag har jag verk...

Underbart med snälla och omtänksamma människor! Mera sånt det är precis vad vår värld och inte minst djuren behöver!
SvaraRaderaNospuss
Nalleman64, det behövs väldigt många snälla människor i världen. Vi är så tacksamma för alla som bryr sig om oss hemlösa katter.
RaderaÅh så bra det blev med hjärtepengen! Nosbuffar
SvaraRaderaDui och Deco, visst var det jamarmånga pengar som kom in där!
RaderaBra idéer GER utdelning.
SvaraRaderaHoppas att det kommer mera slantar, för alla behövs!
😻 Nosgos 🐾
Hjulia Huller om Buller, jaaaam, ALLA pengar behövs!
RaderaVad bra med ett tillskott i godiskassan... ;)
SvaraRaderaHur går det med Miele?
Jag har nu jamat om det på min blogg och uppmanat till bojkott på Miele!
Hoppas de skärper till sig snarast.
Vi håller tassar och tummar!
Mimmi, vi har inte hört nåt från Miele ännu, men vi ger oss inte. Fortsättning följer.
Radera