torsdag 23 februari 2017

Katten Nina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Nina på Södertälje Katthem.

Jahajam, så var det dags för öppet hus igen. Jag måste nog ta tass  om det lite extra nu för blogghjälpen har fått ledigt i dag också.

Annars har jag nu jamat åt vårt tryckeri att de ska trycka vår nya broschyr. Jag tror den kommer bli jamarfin. Det är nya bilder och så har vi kompletterat lite information. Det har ju hänt lite sen vi tryckte den senast.

I morgon är det en mellandag, men på lördag tar jag tass om öppet hus, 2nd handbutiken och fikat igen.
Det är bara att köra på!

8 kommentarer:

  1. Vilken tur att blogghjälpen har dig i dessa tider då hon behöver vara ledig.
    Och för din del är det ju jamar bra att Inka kan stötta dig om det kör ihop sig för mycket.
    Men jag tror nog att du fixar det hela på egen tass.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, jam, ännu så länge är det ingen fara. Jam jamar med Inka lite då och då så hon är ju med på ett sätt ändå.

      Radera
  2. Det är ju bara att titta på bilden, man ser ju hur du i huvudet redan har allt klart hur det ska fungera enligt dina planer! Beslutsam, men samtidigt avslappnad är din utstrålning. Perfekt kombo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gustav, jag har ju sett hur du gör och hur du ser ut. Vi är ju inte lika till färgen, men vi tänker nog ofta likadant.

      Radera
  3. Bra med lite vila mellan allt som händer! Ta tass om er. Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, jam, ibland behövs det faktiskt.

      Radera
  4. Vad spinnande det skall bli att se den nya broschyren när den är klar.
    Tag vara på mellandagen och vila dig. Det behöver man ibland!
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nalleman64, jam ska ta vara på mellandagen. Du ska få ser broschyren när det är klart förstås.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...