lördag 10 februari 2024

Katten Uffe presenterar sig

Hej. Jag heter Uffe och Rafael har sagt att jag ska bli ny bloggkatt. Han satt i buren bredvid min så jag fick lite tid att lära mig ett och annat, men tycker ändå det är lite läskigt att blogga. Tänk om jag gör fel! Fast Rafael sa att det inte gör nåt. Han är så snäll. Jag saknar honom fast jag vet att han fick ett jättebra hem.
Nu vågar jag nog inte blogga mer idag. Jag måste först se hur det är att blogga. Om det verkar bra ska jag börja berätta min historia i nästa inlägg.





3 kommentarer:

  1. Vilken cliffhanger du startar med, vi är nog många som vill veta mer om dig nu.

    SvaraRadera
  2. Hej Uffe! Vad fin du är. Röda katter är såå fina (liksom svarta, randiga osv - dvs alla katter är fina).
    Det ska bli spinnande att höra din historia. Jätteroligt att du har blivit bloggkatt! Välkommen och tack till blogghjälpen för detta!

    SvaraRadera
  3. Hej Uffe!
    Åhhh vad du är stilig! Så vacker!
    Jamarns välkommen som bloggkatt! Vi kommer att följa dig med stort intresse!
    Ta det lugnt och i din egen takt så kommer det att bli jamarbra!
    Nospussar

    SvaraRadera

En katt på Södertälje Katthem behöver ett eget hem: Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

En katt på Södertälje Katthem behöver ett eget hem: Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar : Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem....