söndag 22 maj 2016

Katten Miranda på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Miranda på Södertälje Katthem.

Skönt att den här helgen är avklarad. Det har varit mycket med både öppet hus, loppis och fikaservering här på katthemmet samtidigt som jag måste ta tass om  möten i SVEKATT både igår och idag.

Eftersom jag hunnit bli rutinerad har det gått bra,, men det är klart att det känns att man jobbat hårt den senaste tiden.

I morgon kommer det hända nåt spännande som SVEKATT står bakom. Men det ska jag inte berätta om förrän i morgon!

5 kommentarer:

  1. Lova nu att du vilar dig ordentligt efter allt pyssel du haft. Sedan tycker jag du förtjänat åtminstone två godisbitar nu. Prata med blogghjälpen om det.
    Mycket nyfiken på vad du skall berätta om imorgon.
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nalleman64, klart jag förtjänar minst 2 godisbitar, men det är väldigt tveksamt om blogghjälpen förstår det.

      Radera
  2. Skynda dig att berätta vad som är på gång, vi är sååååå jamarnyfikna!!

    SvaraRadera
  3. Bra att du kan ta tass om allting! Nosbuffar

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...